Hilversum,
27
maart
2017
|
06:27
Europe/Amsterdam

Nieuwe vormgeving NPO 3FM

Met een nieuw logo en een compleet vernieuwde huisstijl maakt NPO 3FM vandaag een belangrijke, volgende stap richting het NPO 3FM van nu: hét jongerenmerk dat staat voor nieuwe muziek, nieuw talent en nieuwe ervaringen.

In 2016 heeft NPO 3FM, onder leiding van zendermanager Basyl de Groot, de eerste stappen gezet richting de nieuwe programmering en een vernieuwd muziek- en online beleid. Vandaag volgt de volgende stap. Waar je NPO 3FM ook tegenkomt, de publieke radiozender inspireert jongeren met nieuwe muziek, biedt een springplank aan nieuwe Nederlandse artiesten, voert discussies en stelt maatschappelijke problemen aan de kaak.

“In november vorig jaar zijn we gestart met een volledig vernieuwde en verjongde programmering, een vernieuwd muziekbeleid en nieuwe focus online. Nu pakken we vandaag door met een nieuw logo en een volledig vernieuwde huisstijl. Het is de volgende stap in de vernieuwing van NPO 3FM. Het rood en blauw verdwijnt en maakt plaats voor een veelkleurige, frisse stijl. 3FM is de zender die staat voor nieuwe muziek en het ontwikkelen van nieuw talent in alle geuren en kleuren. 3FM is meer dan een radiostation alleen: als volwaardig jongerenmerk zijn we aanwezig op alle platforms. Op radio, op tv, op YouTube, Spotify, Facebook, Instagram, Snapchat. Op festivals en bij concerten. Op alle plekken waar jongeren te vinden zijn die gek zijn van muziek, kom je ons tegen. En ondertussen zijn we 24/7 online met het 3FM liveblog, bouwen we aan de beste verzameling playlists op Spotify, creëren we nieuwe formats op YouTube en Instagram en zenden we live uit vanaf een stembureau op Utrecht CS, waar nog nooit zoveel jongeren naartoe zijn gekomen om hun stem uit te brengen voor de Tweede Kamerverkiezingen.”

Het hele blog met Basyl lees je hier.

De nieuwe vormgeving is vanaf vandaag in alle vormen en maten hier te downloaden.

Deel deze release
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn
Laatste nieuws